Lite småstrul Barnkalas och Mallis!

Låter kanske som jag skall föda men så är inte fallet, jag fick bara leva Svenssonliv i ngn vecka innan "Mr Pain" kom smygande och placerade sig i ryggslutet, inte ont så jag går dubbelvikt utan snarare mer irriterande.
Vet inte om det beror på att jag suttit ihopvikt i bilen lite mycket eller om det helt enkelt är klumpen som spökar runt en del.
Sista dagarna har jag och magen inte heller varit riktigt överens med dålig aptit som följd, som "tur är" så ska jag in på röntgen i morgon torsdag för att kolla utvecklingen sen sist jag var där och får innerligt hoppas att ovanstående strulmage och ryggvärk inte hänger ihop med ngt annat därinne,svar får jag kommande vecka.


Var på Båtmässa förra veckan och nu är jag sugen på ny båt!
Som säkert de flesta vet så hade vi ju tidigare en mysig liten båt men den sålde vi när jag blev sjuk och tänkte ju då att "Jag kan ju alltid köpa en ny båt när jag blir bättre" så den stora frågan är just nu om det blir ett för stort steg att köpa en styrpulpetare till våren så man har ngt att komma ut på havet med.
Lite knepigt det där men just nu är jag iallafall en flitig besökare på Blocket.


Engla fyllde ju 4 stora år förra helgen och kalaset tillbringades på ett ställe i Orminge som heter Saltsjöbus och kan varmt rekommenderas om man nu inte vill ha kalaset hemma vill säga.
de 12-13 ungar som var bjudna tyckte det hela var minst sagt kul och Pappa blev väldigt förvånad när ett berg av glass kommer in men de har liksom inte tid att äta klart för det ska lekas lekas och lekas .



Lillskit som också var med ville självklart vara med alla stora barn så där fick man kliva in och agera lyftjhälp i rutchkanan som hon aldrig fick nog av.




Hänt ngt annat kul då....
jorå vi har hunnit med att boka en resa till Mallis i mitten av Maj , ska bli hur skönt som helst att kunna plaska omkring och busa med ungarna i en uppvärmd barnpool.
Resan är en "inclusiveresa" där allt ingår 5 dagar av 7 så 2 dagar får man hitta på ngt eget men tror att detta är vettigt så man inte fastnar på hotellet hela tiden.
Hoppas bara kroppen och jag är överens om att vi ska åka då bara..



Kommentarer
Postat av: Kerstin F



Hej Johan! Japp, nu har jag läst lite i din blogg. Tycker du ska satsa på båt om du har möjlighet och ork. Havet är ju härligt och du bor ju nära det nu.



/Kerstin

2010-03-17 @ 22:04:54
Postat av: //VidSidanAvCancer

Detta inlägg har på något sätt gått mig förbi?



Trist med molvärken som dykt upp, hoppas den försvinner och blir enklare att "hantera" nu när du fått fin fina positiva besked igen!



Härlig med kalas och se alla barnens energi, glädje och allt bus!



Mallis..... låter ju inte aaaalls härligt,, usch ;)! Sotis? Jag? Haha, inte alls... ;)

2010-03-24 @ 10:15:01
URL: http://www.vidsidanavcancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0