Kallelse till Röntgen

Så har man då fått kallelsen till Röntgen för att se vad som egentligen har hänt därinne..
1a Februari 2010 och sen en lång veckas väntan på resultatet som dyker upp den 8 februari.

Förstår inte varför man ska behöva vänta 1 vecka på att de skall titta på lite bilder men allt får ha sin gång, positiv som jag är just nu så tolkar jag kallelsen som att det inte är "akutläge" med tanke på den  den relativt långa väntetiden.


Ikväll Onsdag blir det en sväng in till stan för att kolla in "Snabba Cash" med frugan, boken var ju riktigt bra och filmen har mottagits positivt så ser fram emot en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Ja den där väntan kunde man varit utan... Hoppas bion blir mysig =)

kram

2010-01-22 @ 00:08:47
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej

Hittade din blogg genom George (Liemannen). Allting kändes väldigt bekant när jag började läsa din blogg. Min man fick exakt samma diagnos som du 28 dec 2006. I drygt ett år hade läkarna misstänkt att han hade fått diabetes som han medicinerades för. Under hösten 2006 började han få ont i ryggen och hade svårt att sitta och ligga längre stunder. Han behandlades också på SÖS av samma läkare som du. En stor eloge till alla underbara sköterskor där.. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att allt ska gå bra för dig.

Lena (också Gnagare)

2010-01-23 @ 10:41:56
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Tack för dina värmande ord! Jag förstår nog oftast inte själv allt jag gått igenom, viket nog är en fördel förutom när bakslagen kommer...

Hoppas röntgen visar ok!

Själv väntar jag på svar från blodprover (njurar, immunförsvar, blodstatus mm) och röntgen (reumatism), håller med dig ang väntetiderna... Jag får svar från alla blodprover den 3e februari då det blir heldag på sjukan...



Du finns både som länk på min blogg och på bloggkoll..!



Hoppas ni hade de riktigt mysigt ikväll du och frugan, de va ni värda!!!!

Kramar

2010-01-24 @ 22:02:50
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0