Funkar det nu då tro.

Får SMS , kommentarer på andra inlägg mm att det inte funkade att kommentera mitt sista inlägg men jag "tror" att det hela är löst.
icke tekniska personer ska inte försöka sig på att ändra i kodmallar och likande så enkelt är det :-)


Sitter för tillfället med minstingen sovande bredvid mig i fotöljen, vet inte om jag ska väcka eller ge henne 30 min till, vet ju själv hur skönt det är att sova.

Vad det gäller mig själv så är status oförändrat, lite strulig mage och lite ont men inget farligt.

Vill tacka alla "bloggkompisar" som uppmärksammat mig på sina sidor efter i sista inlägget , det värmer ngt enormt ska ni veta!



Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Tänk att man känner på sig när något är galet. Man både vill och inte vill ta tag i det. Önskar av hela mitt hjärta att du ska lyckas i din behandling nu och att du får ner dina markörer. Styrkekramar i cyberrymden till dig!

2010-04-17 @ 16:41:51
URL: http://agnla.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Test

2010-04-17 @ 20:02:58
Postat av: Mia

Ohhhh vilken fin bakgrund till bloggen. För mig som är lite äldre (61) så blev texten jättetydlig med den gula bakgrunden. Ock vilka vackra vårblommor.



Jag har precis hittat in till din blogg och tänker nu följa dig och din familj. Du är en tuffing känns det som och jag önskar av hela mitt hjärta att markörhöjningen är tillfällig. Kraaaaaaaaaaaaaam

2010-04-17 @ 21:49:08
Postat av: Ima

Hej!

Har varit inne och läst igenom din blogg nu.

Du är en fighter!

Håller tummarna för dig i morgon att du slipper en massa biverkningar.

Bullarna på Pressbyrån SÖS slår faktiskt alla rekord, hehe. Det har blivit en obligatorisk bulle vid varje besök. :-)

Sköt om dig så länge!

Återkommer till dig och bloggen



Ima

2010-04-18 @ 19:15:49
URL: http://www.lifeofima.blogspot.com
Postat av: thomasine

hej johan,



nu vet jag flera under 50 som har pancreas-helvetet. vi behandlas väl på samma konferens - o det finns säkert fler. jag tror att vi skulle vinna på att göra vår röst hörd. jag o min syster funderar därför på att i all enkelhet starta en patientförening eller liknande för att dela tips o saker vi hittar på olika håll - o kanske åstadkomma lite högre prio på forskningen...jag har inte din mailadress, men om du håller med kan du väl maila mig på [email protected], så kan jag bara börja med att skriva ett mail till dem jag känner till så får vi se vad alla säger. all lycka med behandlingen!



2010-04-18 @ 20:10:56
Postat av: Ulrika

Hej!



Jag har läst Din blogg några veckor. Du skriver fint trots Din svåra situation. Du kommer långt på att Du verkar vara en psykiskt stark och mycket realistisk människa.

Fortsätt kämpa, jag hejar på Dig!



Kram!

2010-04-18 @ 22:34:16
Postat av: Anne

Hittade hit av en slump. Har läst hela din blogg nu, och jag önskar dig all lycka, ingen ska behöva drabbas av denna skitsjukdom.

Postat av: George

Kör på Johan.

Tomheten kommer att fyllas av något, jag lovar.

Du vet att jag varit där du är nu!



Du har ju det vackra, du har mer framtid!

George

2010-04-19 @ 08:54:04
URL: http://georgeschottl.wordpress.com
Postat av: Jessica Ö

Vad härligt det var här nu! Lite FBK men fint.

Kram

2010-04-19 @ 12:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0