Trött sova trött sova

Torsdag förmiddag och läkaren har nyss varit här på sitt veckobesök med uppdatering av pillerlådan ,frugan och Engla ska dra till Coop och veckohandla och lillskiten sover middag vilket jag också skall passa på att göra.

Veckan började med behandling på SÖS och kvällen avnjöts sedan hemma framför TV'n då AIK plockade hem ytterligare 3 poäng, känns i själen att inte orka åka till Råsunda för att bevittna fajterna live och känns ännu jobbigare att veta att detta kan vara sista chansen att få se bucklan i Solna, många konstiga tankar snurrar i knoppen för tillfället.
Tisdagen tillbringades i sängen och sov nog bort typ hela dagen men fram emot kvällen så började det åter kurra lite i magen då bakfyllan kröp ur kroppen.
Känns som att behandlingen är tuffare för kroppen denna vända för jag är som sagt trött mest hela tiden.

Morsan kom på besök under onsdagen och hjälpte till allt möjligt medans Nina drog iväg på anhörigmöte i Solna, vi passade då på att kratta undan 2 miljoner plommon från gräsmattan men bara en sån sak gjorde mig trött och sjöblöt av svett. 

Idag sitter man mest och funderar över hur det står till med Bajens fans och även Göteborg's målvakt som tyckte att målet var för stort inför gårdagens fajt mot Örebro och helt enkelt tryckte ihop målburen några decimeter, spännande att se vad som händer med detta framöver!

Kvällen viker jag åt PPV a 139kr för att se AIK plocka hem ytterligare 3 pinnar mot Helsingborg. 






Kommentarer
Postat av: Petra Åkesson

Hej Johan, gamla Warner Petra här. Hoppas att allt är fint..fast det inser jag ju att det absolut inte är. Började på Sony för 2 veckor sedan och fick höra att du är sjuk. Så jävla ofattbart helvetiskt hemskt att höra. Och 2 småbrudar på det, fyfan!

Men jag hoppas innerligt att du och Nina mitt i detta hittar krafter och mår bra och gläds åtvarann och ungarna.

Fan, kram på rej.

Petra

2009-09-29 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0