Börjar nyktra till..

Tänk om det var så att man fick nyktra till från en riktig bakfylla efter AIK's utspelning av DIF under måndagkvällen men så kul ska vi inte ha det!
Min bakfylla kommer självklart som en svit av behandlingen under måndagen som jag förvisso lyckades flytta till eftermiddagen så man kunde gå på matchen men flyttar ju självklart också sviterna några timmar.

Har under dagen tillbringat mest av tiden i liggande ställning men lyckades under morgontimmarna boka biljetter till Sv Cup finalen i fotboll mellan AIK-Göteborg, fick perfekta platser på långsidan!

Helgen i övrigt rullade på utan några större sensationer, var ute och käkade i fredagskväll med några kompisar. Texas Long Horn på Skånegatan, perfekt kött och trevlig personal borgade för en bra kväll!

Fick hämta frugan på Globen efter "Ladies Night" i lördagskväll som visst varit lyckat för det blev en suckarnas söndag och Pizza till middag.



thats it for now.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad tusan, håller Stenmark o gänget till i Globen nuförtiden..?? Har jag sagt att jag o Andreas Jonsson gick i förskola och grundskola tillsammans, dock inte i samma klass. Han var min första kärlek, som 6åring. Drömde våta drömmar om att få hålla honom i handen på väg till lekparken. Men det blev nog aldrig så, vad jag kan minnas.... Ack, den kärleken.... Inte blev det lättare heller.

2009-10-05 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0