Bieffekter..

Tisdag idag och 2 dagar kvar tills uppehåll för cellgifterna så kroppen får återhämta sig en smula, skall bli riktigt skönt och något jag ser fram emot.
Cellgifterna angriper ju hela kroppen och inte enbart skiten i magen vilket gör att man blir fruktansvärt trött och jag skulle med lätthet kunna sova 12-14 timmar om dygnet om det var möjligt.
Enligt bifogade papper så kan man få en del biverkningar av Cellgifterna(Xeloda) men har än så längre klarat mig bra, stickningar i händer och fötter och torrhet i munnen är det jag känt av och bieffekterna fullt ut innebär blåsor på nämnda ställen och mer därtill så jag har helt klart tur än så länge.

En bieffekt av annan sort känner de flesta till som har barn på dagis( ni andra kommer lära er)
förkylningar och influensa!
Äldsta dottern Engla snorar på ganska bra och är ju svårt att ducka när hon kommer springade efter en heldag på dagis och flyger rakt upp i famnen samtidigt som hon skriker "Paaappa" det är bara att tacka och ta emot.
När jag käkar cellgifter så försämras immunförsvaret så nu sitter man med halsont och resten lär komma som ett brev på posten lagom till helgen antagligen.
Skulle vara intressant om man kunde "se" alla baciller som finns på dagis efter sommaruppehållet, måste vara rena partyt i luften.


Lilltjejen sover middag och frugan är på turne i Gustavsberg, har beställt thaimat till lunch & förhoppningsvis är hon hemma till 12:30ca


tar sikte på soffan så länge.


Kommentarer
Postat av: jens

Fan Johan, du skriver ju rikigt bra. En slumrande talang som poppat upp.

Vi hörs vidare

jens

2009-09-03 @ 12:22:59
Postat av: Kerstin

Kan inte annat än att hålla med! Om det inte vore för den tråkiga bakomliggande orsaken vore det riktigt skoj att läsa om ditt Svenssonliv, haha. Tycker gott du kan fortsätta sen när byggarbetaren inuti dig gått i pension.

2009-09-03 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0