Knepig Onsdag

Hade förhoppningar om att må lite bättre efter behandlingsrundan i Måndags vilket jag också gjorde men troligtvis så fick jag betala lite i dag istället.
Redan sen kväll igår så hade jag tryck över bröstet och smärta som strålade ut åt sidorna, även lite tungt att andas.
Detta pågick från och till under natten plus att jag fick kramper i fötterna/benen
Hade samma tryck på bröstet i somras när jag började med behandlingen och läkarna pratade om att det finns vissa bieffekter och en av dessa kan vara hjärtinfarkt. 
Hela dagen idag så har jag mått piss varit trött knappt kunnat ta riktiga steg men börjar komma tillbaka till verkligheten nu tror jag sent på kvällen.

Var i Sickla köpcentrum under förmiddagen och att säga att det var lite folk där är ingen överdrift, tanken slog mig att vad händer om jag rasar ihop, finns det ngn som hjälper en då eller kommer de få personer som var där att gå runt mig och tänka "jaha han e nog full eller ngt"
Hoppas att det finns någon vettig i närheten när det väl händer för det kommer att hända för eller senare att kroppen säger ifrån mer ordentligt, det är jag helt övertygad om.


I övrigt så är min stora last just nu........!
går väl nästan ett paket om dagen tror jag, tur att man inte har värre laster än så..

Kommentarer
Postat av: lotta soderholm

va skit..hoppas du mar battre i morgon.

Man skulle kunna tro att du va pa smallen som knaprar Brago kex..jag va sugen pa Brago kex nar ja va gravid men dom saljer inte dom i England ..hittade nagot som va nastan lika bra substitut..



manga kramar Lotta

2009-11-12 @ 00:24:32
Postat av: Jessica Ö

JA det är bra att du väljer Göteborgskex, dom har ju inga transfetter i sina kakor. :-S



Otäckt med infarktsymptomen.



Mitt i julhandeln på Å City för några år sedan upptäckte jag en man som helt plötsligt började vackla omkring i folkmassan. Människorna runt om vek undan och tyckte väl det var irriterande med en fullis mitt på dan där... Jag klev fram och frågade hur han mådde, han ruskade på huvudet som att inte allt var ok. Jag bad en tjej i en sminkdisk ringa på ambulans och eftersom hon såg rätt puckad ut gick jag till en vakt och bad honom hjälpa mannen som stod lutad mot en pelare längre bort. Jag vet inte hur det gick men jag hoppas det gick bra. Inte vet jag men jag tror att det är svårt att låta bli att agera om någon helt plötsligt faller ihop mitt på blanka förmiddan..

Dagens tips: Alla förare på Taxi Stockholm är utbildade i hjärtlungräddning så ta dig gärna till närmsta taxistolpe. ;o)



Kram, krya!

2009-11-12 @ 18:58:56
Postat av: Tobbe

Tjoho!!

Nu har även jag tittat på din blogg.

Men va f-n, du skriver ju riktigt bra, ju. Jag som bara trodde att du kunde skriva om plattor.

Hoppas att det är bättre med hjärtinfarkt-känslan och det är klart att folk inte skiter i dig. Du ser ju inte ut som en "fullis" direkt. Oroa dig inte om det. Krama barnen och lilla frun. Hej hej

2009-11-14 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0