Kantareller i munnen ??

Jaha, så var doktorn förbi med en flaska "Mycostatin" och det skall vara mot svamp i munnen/svalget men hur den svampen hamnat där har jag ingen aning om för just svamp är inte min favoritföda!
Som av en tillfällighet så visar det sig att de cellgifter jag får har ytterligare en "liten" bieffekt" och det är just att man kan få svamp i munnen, som om det inte var nog med hård mage illamående kräkningar värk mm, nu ska man ha en kantarellodling inombords också.

Kanske ska låta det växa och sen sälja på Hötorget?



Nu sitter jag bara och väntar på Sotarn som skall komma "någongång mellan 11-14"  och sen är väl den här dagen över också.

Lite övrigt: läste att Polisen skall försöka identifiera de personer som sprang in på Gamla Ullevi efter matchslut för att visa sin glädje och fira AIK, gör man det för att statuera exempel eller räknar man med att gå tillbaka till Kalmar och Göteborg's guldfirande innan där samma sak skedde?
Fokusera och lägg stålarna på allvarliga brott istället för att utöva maktmissbruk som detta.

Trodde och tyckte tidigare att Göteborg var en trevlig stad men så icke..


Mer övrigt så vet jag att George med den helt underbara bloggen http://georgeschottl.wordpress.com/ dvs "Mannen med liemannen bakom axeln är i Stockholm under dagen idag för att bland annat planera vidare för kommande program av "Himlen kan vänta" Väntar med spänning på att se nya progam i mellandagarna.

jag har också hittat en tjej i Södertälje som kämpar mot samma skit som jag och vi håller tummarna tillsammans då inte någon av oss stämmer in på profilbilden för bukspottkörtelCancer
Var det ngn som körde mot rött ljus däruppe när vi skulle få vår programvara eller vad är det frågan om ?? 
http://enklalivet.blogg.se/index.html


Kommentarer
Postat av: Sara såklart!

Äklig som jag är gillar jag mycostantin =P Dock är inte svamp min favorit föda heller.. konsistensen jaa.. Ja du Johan,jag tror mer på programerings fel när vi skapades. Men ack så starka vi är! Och AIKare. Och fatta experter vi kommer bli på allt,menar vem kan alla sjukhus korridorer i sthlm i huvet om inte vi! KRAM!

2009-11-03 @ 12:52:35
Postat av: Sara såklart!

Adda mig på MSN förresten! Så kan vi spy galla över skiten! [email protected] eller facebook!

2009-11-03 @ 12:56:38
Postat av: Eva Berglund

Göteborg är en trevlig stad.

Det är därför vi inte tillåter bråk på hemmaplan, bara när vi är borta...LOL

Får du inte sålt svampen så skicka den till mej, jag älskar svamp...

Inte i munnen eller någon annan hålighet i kroppen förståss , men som mat är det helt ok.



Njut du av segern, för nästa år, då du ska du få se.

Jag förutsätter att du sitter på plats då...

Två procent överlever, och du kan tillhöra den procenten, så slåss utan bara F*n...

Ha en bra kväll.

Eva B

2009-11-03 @ 17:33:39
Postat av: pelle

Freddan var en av dem som var på planen, he he..

2009-11-03 @ 20:51:36
Postat av: lotta vimmelmamman

Hej Johan



Inne och kikade på din blogg och ditt liv, inte helt olikt mitt. Lycka till. Kommer att följa dig varje dag nu



Kram Lotta/vimmelmamman

2009-11-04 @ 22:48:53
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0