Ny vecka på ingång

Sådärja, Söndag kväll och snart kan man bocka av denna vecka i allmanackan också , har egentligen inte hänt någonting förutom att jag sovit sovit & sovit, den lilla tid man varit vaken har man käkat och lirat en del poker.

Kroppen är helt klart lite småtrött även fast jag inte går på någon behandling för tillfället men har också mig själv att skylla då jag allt som oftast lyckas med konststycket att vara vaken fram till 03-04:00 helt beroende på hur vissa pokerturneringar går, har lovat mig själv att vända tillbaka dygnet så man hamnar rätt framöver för även om det är hur skönt som helst att sova så är det ju väldigt dumt att slösa bort tiden på det.....

Lucia i dag Söndag men först imorgon blir det firande på dagis, 9:00 för Engla och 15:30 för Elvira, kameran är framlagd och förhoppningsvis så kommer lite bilder på bloggen under måndagkväll, får hoppas att Engla vill gå i tåget och inte springer och gömmer sig bakom pappa när det är dags.

Fick ett papper från försäkringskassan som skall fyllas i för hur många timmar/dagar jag förväntas jobba under December, man kan man undra varför man måste vara professor eller liknande för att förstå till 100% hur pappret skall fyllas i, det blir till att jaga rätt på handläggaren imorrn så man inte utförsäkrar sig sjäv eller nått. 





10 dagar kvar till Julafton och Tomten syntes i dag på ett tak i Hemmesta......

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hur ska du göra sen eg, när du blivit frisk? Du kan ju inte fortsätta blogga om att va sjuk när du inte längre är det.... och jag tror du gillar att skriva här :)! Du får bli en sån där bloggare och va med i gänget runt P Wahlgren, Sanna Lundell och Katrin zytooleklrkrierska eller vad hon heter. För jag vill gärna fortsätta läsa dina kåserier, garvar varje gång :).

2009-12-14 @ 23:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0