kvällsmat för ungarna

Detta inlägg är flyttat från AB's Blogg

Kvällsmat för ungarna

25 augusti 2009, kl 17:48 Skrivet av Ratty Anmäl  ! 

Kvällsmaten är som i alla familjer en spännande upplevelse varje dag,


Lilltjejen ( 1 år) sitter i barnstolen och ska få mat ( fiskpinnar) blir skitförbannad för att det inte är köttbullar vilket annars är favoritmat, Slänger sig bakåt i barnstolen och smäller i huvudet,PANG! blir ännu mer förbannad över detta och kastar sig framåt med ansiktet före, där står tallriken.....ridå

In med lite köttbullar i micron fort som f-n.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hahaha, skrattade rejält när jag läste om hennes utbrott, kan se det framför mig, hihi. Berätta inte för henne att jag fann det ganska roande... För övrigt skriver du så himla bra, det visste jag inte om dig :-). Ska följa dina vardagsäventyr med stort intresse!

2009-08-26 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0