Det var den helgen det

Detta inlägg är flyttat från AB's blogg

Det var den helgen det..

23 augusti 2009, kl 23:44 Skrivet av Ratty Anmäl  ! 

Söndagkväll och sitter och blänger på ngn spionrulle på 4an som jag misstänker att man borde följt med lite mer än vad jag gjort men va f-n det rör ju på sig i rutan iallafall så man får tiden att gå.

helgen i övrigt har varit lugn och trevlig,var på väg till Råsunda för att kolla AIK-Kalmar men blev soffan istället och PPV, riktigt usel fajt faktiskt med facit ihand

Fastnat i pokersträsket igen vilket tenderat i några kvällsturneringar på sista tiden med blandat resultat,förmodligen ganska ensam om att spela nykter fred/lördkväll vilket märks på liret, tyvärr inte med fördel mig denna helg.

Mitt stora problem just nu är ett Plommonträd FULLT med Plommon och alla blir ju mogna på samma gång, svårt att smälla i sig 2500 st typ......

Ska nog åka på utflykt till den stora staden på Tisdag och får passa på att bunkra lite kaffekapslar på Nespressobutiken på Biblioteksgatan, är ngn i Barcelona framöver så dyk förbi Nespressobutiken där på skoj, den får vår att se ut som en garderob ungefär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0