En av de värre helgerna

Sitter uppe och slöblänger lite på TV och zappade in "Kungarna av Tylösand" på Kanal 5 och undrar lite stilla vart det där gänget gjort av sina hjärnceller, bevisligen har de inte många men några få borde de ha då de kan gå och prata mm men sen tar det stopp.
Undrar hur man tänker som Tv annonsör, VILL man synas i det sällskapet frivilligt och betala massor med pengar för det till råga på allt.... jag veta f-n men jag vet jag vet, jag har passerat 40 bast och det märks väl i såna här situationer kan jag misstänka.


Jag själv då ?

Kan väl sammanfatta det hela som så att denna "Weekend" dvs Torsd-Sönd har varit en total katastrof där jag mestadels varit sängliggande med smärtgenombrott efter smärtgenombrott. Dessa försöker jag "klippa av" med hjälp av Oxynorm tabletter ( 4 st 0,20microgram åt gången) och det funkar bra men tyvärr så blir man också trött av dem så resultatet blir att man somnar till en stund medans de hjälper som bäst och när man vaknar så är det dags igen för värken att komma krypande och så har jag hållit på helgen lång.
Ska se om vi kan höja plåstret som sitter på armen ännu mer men känns som man är en gående morfinbomb just nu men det sitter väl mest i huvudet misstänker jag......

I morgon kväll så börjar vi med "matning" nattetid igen så får vi se hur det går denna gång, fick lite kommentarer på tidigare inlägg ang min mage och droppmatning och svar på detta blir ngt i stil med att min mage fungerar inte till 100% beroende på all medicin man trycker i sig och måste då genast kompensera med olika typer av laxerande medel och hänger man inte med där så finns alltid risken att det stoppar upp vilket det gjort ett antal gånger under loppets gång, nu tror jag dock att jag för tillfället är på bana och får hålla tummarna att det vill sig väl även i fortsättningen för det är satan i gatan inte roligt när magen strular.
Nog om detta!

Måndag morgon blir det troligtvis en vanlig dag för frugan och ungarna, Engla's vattkoppor har lagt sig och inget synligt på lilla Elvira fast det är nog bara en fråga om tid innan hon har fullt med prickar också misstänker jag



Till sist så vill jag bara säga ETT STORT GRATTIS PÅ 23ÅRS DAGEN till Sara som har bloggen http://enklalivet.blogg.se/
Sara har tyvärr drabbats av samma skit som jag men kämpar på så att doktorerna får veta att de lever.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå,

Bloggläsare från Gustavsberg här.

Vill bara säga att jag hejar på dig, och hoppas att du får må lite bättre nu, slippa värsta smärtan och sånt skit. Jag förlorade min pappa för snart 1,5 år sedan, och har sett vad cancermonstret och bromsmediciner gör mot kroppen, och vilken skit det är.



Trots din värk och trötthet - hoppas ändå du orkade glädjas lite åt att AIK vann både i hockeyn och fotbollen :)



Skickar dig lite kraft och energi, hoppas du får en "bra" vecka och att du orkar njuta av din familj och annat.



Tankar och styrka i massor /Hanna



2010-10-18 @ 09:07:25
Postat av: Pernilla

Önskar dig en fin vecka. Hang in there...

Kram, Pernilla

2010-10-19 @ 12:46:48
URL: http://millamillas.blogspot.com
Postat av: Rosalin

Hej,



Jag fick diagnosen BC förra året och gick genom cellgifter och strålning. Jag hade också problem med magen som var forstoppad i flera dagar.

Jag hittade Thée mot forstoppning från utländska affärer som satte igång magen ordentligt. Jag provade även ricinolja, men jag tog 1/3 av rekommenderade dosen för säkerhetsskull.



Önskar dig lycka till och hoppas all smarta försvinner snabbt

2010-10-19 @ 21:47:21
Postat av: Amelia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 11:35:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0