Det höll en bit iallafall .

Nyss hemkommen från SÖS där jag skulle göra min avslutande behandling inför kommande semester men tyvärr så visar  det sig att kroppen inte riktigt pallar med behandlingarna så på nytt får jag avbryta innan den är slutförd och detta beroende på låga värden vad det gäller vita blodkroppar och trombosyter.

Känns sådär måste jag säga för jag tycker personligen att jag orkar och känner mig hyffsat pigg även om jag sover lite mer än tidigare.

Så...inga mer Cellgifter och ingen mer Xeloda just nu utan vi tar nya tag i slutet av Maj efter hemkomst från Mallis


SÖS på torsdag för att få röntgensvar och håller alla tummar och tår för att klumpen inte satt fart där inne för det har jag inte tid med just nu!



Blähhh

Kommentarer
Postat av: sophie

Hej Johan, jag håller på dig och läser alltid dina inlägg. Jag har en syster som är som du och lever med samma sjukdom. Jag tror du har hör det förr, ät Aminoact under dina behandlingar,

Det hjälper din kropp att klara av den hårda behandlingen och stärka alla dina blodvärden.Du är så stark och med detta blir också kroppen stark



Sophie



2010-05-04 @ 20:28:42
Postat av: Jessica Ö

Stor styrkekram på dig Johan!

2010-05-04 @ 22:02:53
Postat av: Lotta vimmelmamman Gray

Hej Johan. Ville mest veta att jag tänker på dig på torsdag!



Kram lotta

2010-05-04 @ 22:40:11
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/
Postat av: Håkan G

Hej Johan har läst din blogg i ett halvår hittade den vi BS. är själv i samma situation där kroppen tar stryk av cellgifterna har oxså för låga vita blodkroppar tycker som du att man känner sig stark och att det bara är att köra på. Lycka till med behandlingen efter hemkommsten värme är alltid skönt för händer och fötter samt själen.

2010-05-04 @ 23:07:43
Postat av: Johanna Lund

Hej Johan. Håller alla tummar och tår vi har här hemma! Hoppas ni får en jätteskön semester. KRAM

2010-05-05 @ 10:27:46
Postat av: George

Du har mitt stöd på torsdag!

Du är en hjälte, bara du inte glömmer det faktumet!

George

2010-05-05 @ 20:51:22
URL: http://georgeschottl.wordpress.com
Postat av: Annika

Ska tänka på dig på torsdag! Kram.

2010-05-06 @ 02:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0