då var det snart dax igen.

När vanligt folk åker till jobbet imorgon bitti, då är det dags för den 3dje och sista behandlingsrundan för min del.
Taxi är bokad till 08:30 och får väl hoppas att trafiken är någorlunda snäll även fast det är måndag morgon,jag har tagit i lite extra tidsmässigt då jag vet att trafiken brukar vara horibel vid den här tidpunkten då alla ska till jobbet samtidigt!
Om vädret tillåter imorrn så får det bli en promenad på stan efter SÖS och kanske en Kebab till lunch, det är konstigt men jag hajjar hur gravida tjejer har det när de får nåjja på vissa saker, godis, chips äpplen eller vad det nu kan vara, det är samma sak här viss mat vill man bara ha och mat som man tidigare gillade dissar man totalt.

Måndagkväll blir det till att beställa hem Häcken-AIK och förhoppningsvis somnar man gott med ytterligare 3 poäng inkasserade.


förbereder mig redan nu på en jävlig tisdag och en bättre onsdag.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Just det ja, du var ju hos doktorn igår... Då låg du bergis och mådde illa idag när jag svischade förbi dig med dagismaten.... Försöker ringa onsdag också.

2009-09-15 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0