Söndag förmiddag

Det kryper i kroppen och nervositeten är total, lite mer än 3 timmar till avspark och 5 timmar tills vi vet vad som egentligen hände.
Jag hoppas han däruppe är medveten om att det "kan" vara sista säsongen jag ser på fotboll så är lika bra att sopa hit guldet på en gång!
jag har iofs givit mig f-n på att se fotboll även kommande säsong men det känns lite väl att gambla bort ett guld för den skull så vi bestämmer härmed att Guldet hamnar i Solna!

Medicin medtagen
Diabetesväskan medtagen
Godis medtaget om det råkar bli lite alkohol under eftermiddan som måste kompenseras
Kameran framlagd.



Och Uggla snackade om att han mådde illa, han vet ingenting!


Kommentarer
Postat av: Sara

Håller oxå tummarna för ikväll!! Nedräkningen har startat! Du finns länkad hos mig oxå nu! Kram från Sara med samma skit.

2009-11-01 @ 11:59:36
Postat av: Jessica Ö

Jag är nog den enda Gårdaren i landet som håller på Gnaget i eftermiddag!

2009-11-01 @ 12:03:52
Postat av: Anonym

Jaha,Nu får du en tjatkärring i bloggen också.

Men det är ditt eget fel, när du nu skriver i dom bloggar jag följer...LOL.

Fast jag vet inte om jag vågar, då jag tillhör dina motståndare idag.

Som göteborgare behöver jag väl inte säga mera..

Men åter till din blogg och dej.

Får säga att jag skrattat gott åt dins komentarer.

Har läst igenom den, och hoppas på, många trevligainlägg och dråpliga komentarer från dej.

Ha en bra fotbollskväll.

Kramar.

Eva B

2009-11-01 @ 15:34:21
Postat av: Eva Berglund

Sorry, glömde presentera mej med namn.

åter igen kram.

Eva B i inlägget innan.

2009-11-01 @ 15:35:30
Postat av: Michel

Fan vilken rättvis och mäktig seger! Nu får vi gå upp i Elitserien också så är lyckan total... Sen är det bara att börja om igen, vi ska försvara guldet och det ska du bli varse om och hör sen!



- Martin Mutumba är galen och grym, SM-guld 2LAX9...

2009-11-01 @ 21:34:15
Postat av: Eva Berglund

Nåja..Får väl bjuda på den segern och säga grattis...

Men det svider ska du veta!!!

Kram

Eva B

2009-11-01 @ 22:40:00
Postat av: Kerstin

Våga inte ens tänka tanken att du inte ska kunna se AIK ta guld nästa säsong också.... Tankens kraft är helt avgörande. Kanske i dubbelt perspektiv.

2009-11-02 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0