Ska det börja jävlas nu ?

Vaknade i morse av att jag frös och hade ont i knoppen, ville gärna ligga kvar i sängen men hade ju behandling på SÖS kl 10:00 så masade mig upp och tog en snabbdusch och sen morgonmedicinen, tog 5 minuter och sen reklamerade kroppen det intaget....
Funderade länge på om jag skulle avbeställa resan in till SÖS men hepp hepp så får man inte tänka så ner med en liten plastpåse i jackfickan och en förmaning till chaffisen att "om jag säger stanna så måste du stanna på en gång" vilket som tur var inte behövdes.
Väl framme på SÖS så var det provtagning som gällde och därefter behandling, dock så visade sig proverna vara lite dåliga eller rättare sagt Trombosyterna hade ett värde av 93 och man ska visst ligga runt 100 ( trombosyterna visar om blodet levrar sig mer eller mindre om jag förstått saken rätt) så behandlingen ställdes tyvärr in.

Får hoppas att det inte är ngt allvarligt för jag hade tänkt mig att vara frisk ett tag till.....


Kommentarer
Postat av: Lotta Vimmelmamman

Heja dig Johan. Kör så det tyker och den där jävla cancern på käften



Lotta vimmelmamman

2009-11-23 @ 17:37:35
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag håller alla mina tummar för att du får ett så positivt besked som möjligt på torsdag!



//Marie (som känner din fru via anhöriggruppen)

2009-11-24 @ 09:28:26
Postat av: Kerstin

Jo, jag hade också tänkt mig att du skulle va frisk ett tag till. Vet att Claes håller med mig.

2009-11-24 @ 18:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0