Fars Dag och ny behandlingsrunda.

Härliga Söndag, vaknade vid 8 i morse för en morgonrunda till badrummet men möttes med blommor och choklad från småtjejerna "Pappa det är fars dag, det är din dag i dag" kramade om Engla som levererade chockladasken och därefter blev det provsmakning och sen smög jag åter till sängen då jag fortfarande var trött från gårdagen och trot eller ej jag fick faktiskt vila ända fram till lunch ca då ngn inom mig sa "du har glömt att ta alla femtielva mediciner" 
Lika bra mao att kravla sig upp för att peta i sig tabletterna en efter en och till sist ett stick i magen med insulinsprutan för att sen vara fit for fajt för söndagen, men det är jag inte, jag är trött och orkeslös i kroppen och känns som att benen inte hänger med mig riktigt och så har det varit även i veckan, vet inte om det är ngn bieffekt av kortisonet eller ngt annat för doktorn har ju sagt att mina värden är bra senast i Torsdags men hade samma konstiga känsla även då.

Äldsta dottern går på gymnastik på söndagar så medans frugan och Engla drog iväg så passade jag och Elvira på att göra hemmaplan osäker med en liten promenad som innehöll ett obligatoriskt check från Elvira's sida på alla granntomter, sorry grannar!
Fars Dag middagen avnjöts på Lillplogen, en mysig resturang i Hemmesta/Värmdö och med 2 småkids med sig så vet man ju att för eller senare blir det tråkigt så förrätt och varmrätt klarades av på ca 50 min blankt vilket iallafall är 40 min mer än hemma vid middagsbordet.

Dags att göra natt för i morgon är det SÖS som gäller kl 10 och en viss oro finns att kroppen skall säga ifrån men jag får innerligt hoppas att den oron är obefogad och att jag får i mig Cellgifterna ordentligt för jag ska ju se AIK i Champions League nästa år!


Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica Ö

Fan va bra du e Johan. Tänk om alla människor, sjuka som friska, satte upp mål som du. Du inspirerar!



Kram!

2009-11-08 @ 23:42:47
Postat av: george

Gott, nu har du fått två glada presenter gällande AIK, kan det bli bättre??

Kör på som du gör och låt firman kämpa med dig mot din egen personliga fiende!

Du har mitt stöd!!

George

2009-11-09 @ 09:59:38
URL: http://georgeschottl.wordpress.com
Postat av: Anonym

Härligt med fars dag, innan man fick barn tyckte jag att det var ett kommersiellt och överflödigt påfund. Lite annat ljud i skällan numera, speciellt med tanke på att jag igår fick avnjuta min första fars dag slips utvald av dottern.



Forza Johan, när guldfebern lägger sig blir du stadigare på benen!

2009-11-09 @ 22:09:53
Postat av: Michel

Härligt med fars dag, innan man fick barn tyckte jag att det var ett kommersiellt och överflödigt påfund. Lite annat ljud i skällan numera, speciellt med tanke på att jag igår fick avnjuta min första fars dag slips utvald av dottern.



Forza Johan, när guldfebern lägger sig blir du stadigare på benen!

2009-11-09 @ 22:11:05
Postat av: Michel

Härligt med fars dag, innan man fick barn tyckte jag att det var ett kommersiellt och överflödigt påfund. Lite annat ljud i skällan numera, speciellt med tanke på att jag igår fick avnjuta min första fars dag slips utvald av dottern.



Forza Johan, när guldfebern lägger sig blir du stadigare på benen!

2009-11-09 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0