Pigg piggare på fel tid

Så sitter man här i soffan när klockan passerat midnatt och mer därtill, fastfjädrad vid en droppställning som sakta men säkert fyller på lite käk till min tunna kropp.

Har på sista tiden lyckats vända på dygnet totalt vilket gör att jag kommer fel med medicineringen som bland annat består av Cortison och det blir man minst sagt pigg av så det är inget bra att ta detta sen eftermiddag som jag gör just ni men får skylla mig själv en smula när jag sover bort förmiddagarna.

Ska ha matdroppet 2 dag/kvällar till så sista blir Torsd morgon då de plockar bort det hela och därefter är tanken att jag ska få i mig käket den vanliga vägen så vi får hoppas att kroppen är med på noterna för man blir minst sagt lite låst av att ha detta med sig hela tiden.(vill man så finns det visst ryggsäck som man kan ha dagtid också...)
Får väl se om man orkar pallra sig iväg och rösta på Onsd/Torsd så man inte blir avbockad som soffliggare och det vill man ju inte..blir nog samma parti som förra valet tror jag.

När jag väl kom upp i dag så stod det ett helt nytt köksbord i köket som frugan varit och inhandlat på IKEA, hon kunde inte ta hem det själv i bilen så det fick bli bud från KungensKurva till Norra Värmdö till den nätta summan av 750kr....plus då bordet a 5000kr,känns som det är liiiite väl mycket pengar som rinner ut från den här familjen just nu men är det slut så är det slut som man brukar säga.
Tror det döljer sig ett behov utav att handla prylar för att förtränga andra saker som är jobbiga att tänka på för tillfället.

Personligen så har jag tagit upp mitt pokerspelande igen efter ett uppehåll på minst 6 månader och so far så är det inkomster som gäller där men som jag brukar säga så är det inga pengar man kan räkna med månad för månad.Ska nog försöka kvala in till några tävlingar utomlands, Ladbrokes har en kryssning som går av stapeln i Januari med Karribien som mål, vore inte helt fel :-)


Nähä, får väl hoppa i säng och räkna lite får eller nått och sen se till att man kommer upp hyffsat nu på morgonkvisten.

Morrn morrn
// Johan S

Kommentarer
Postat av: PJ

Hehe, kul att läsa att pokerhajen är på g!

Lycka till!

2010-09-14 @ 07:59:37
Postat av: Johanna Lund

Satsa på Karibien tycker jag - låter kanon!! Kram från Bålsta

2010-09-14 @ 16:38:02
Postat av: Anonym

Lycka till med pokern.

Du har sååå rätt i det du skriver "lev idag", vi vet, vi som var så nära att förlora ett barn för något år sen.

/Hälsar

(som också bor på norra värmdö...)

2010-09-15 @ 14:42:30
Postat av: Lasse

Johan!



Tack för alla bra tips på BS och ditt otroligt trevliga bemötande i strängarna.



//Du vet vem...;

2010-09-17 @ 11:31:36
Postat av: Anna

Undrar hur det är med dig...

2010-09-24 @ 20:17:51
Postat av: Anonym

Hej där

Saknar dina inlägg. Hur mår du?

Kram vimmelmamman

2010-09-25 @ 15:28:47
Postat av: Anna igen

Håller med fina vimmelmamman - vi blir oroliga...

2010-09-25 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0