Unchanged!!

För er som följer amerikansk ekonomi en smula så skulle rubriken kunna betyda att Federal Reserve lämnat räntan oförändrad i ytterligare en period  men så är icke budskapet i min blogg.

Var hos doktor Gisela idag på SÖS för att få resultat av senaste röntgen som skedde i Torsdags och resultaten är fortsatt glädjande.
Röntgenbilderna säger helt enkelt att allt är oförändrat där inne, inget nytt har tillkommit i levern och huvdtumören har varken krympt eller ökat och detta är enl Doktor Gisela " mycket ovanligt" så jag fortsätter att imponera på cancervården vilket känns helt strålande.
Vi bokade in ny röntgen i slutet av April med resultatgenomgång veckan innan familjen åker på semester så skulle något negativt ha hänt så sparkar vi igång behandling när vi kommit hem.

Vi pratade under besöket om hur jag mår i övrigt och berättade då att vi senaste veckan har höjt smärtstilledosen ett snäpp pga av lite värk som jag skrev om tidigare och även att jag sover ganska mycket och förutom att jag alltid tyckt att "sova e skönt" så beror tröttheten troligtvis på att kroppen för ett eget litet krig därinne och det tar då en jäkla kraft och därav tröttheten.

Kroppens krig får som säkert de flesta förstår effekter på min vilja att jobba så jag kommer försöka hålla samma tempo några veckor till men visar det sig att jag även i fortsättningen sover bort min vakna tid så får jag omprioritera en smula men som sagt, det återstår att se!




Förövrigt så har de jäkligt goda kanelbullar på Pressbyrån vid SÖS och 20spänn för kaffe och bulle måste ses som ett fynd :-)


Kommentarer
Postat av: Jessica Ö

Så jäkla gött Johan! Blev lite kall efter senaste inlägget, skönt med ett Status Q!

/Jessica

2010-03-22 @ 21:20:01
Postat av: Johanna Lund

Hej! Härliga nyheter och jätteskönt att höra din positiva inställning, vare sig det gäller sjukdom eller kanelbullar! Stor Kram Johanna och alla grabarna.

2010-03-23 @ 09:08:31
Postat av: Michel

Forza!

2010-03-23 @ 20:32:24
Postat av: George

Helt djävla underbart!

Bara fortsätt!

Festa med en rejäl godispåse!

George

2010-03-23 @ 22:38:52
URL: http://georgeschottl.wordpress.com
Postat av: //VidSidanAvCancer

UNDERBART!!!



Fantastiskt, bara att köra på!!!



Kanelbulle och gott kaffe är guldkant dé!



Må gott och fightas på!

2010-03-24 @ 10:07:20
URL: http://www.vidsidanavcancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0