Mitt i natta...

Somande tidig eftermiddag idag och vaknade vid 23 av att det gjorde ont lite här och var, hade inte tagit tabletterna vilket kroppen vänligt talade om.
Gillar inte att kroppen protesterar med trötthet efter en "vanlig vardag" utan fysisk ansträngning, vet att småtjejerna kom hem vid 16 blecket ngnting och var inne och drog i mig men jag ville bara sova

Nu sitter man här mitt i natten och lär väl vara vaken till 5 eller så innan man är trött igen, som tur var låg det en påse bilar i skåpet och verkar vara CSI på 5an just nu så närmsta timmen har man iallafall ngt att göra.

Kommentarer
Postat av: Strindberg

Tråkigt att läsa om ditt öde.

Tyvärr kan man inte göra annat än att hålla tummarna för dig.



Vi får sikta på en trippel -

Du vinner din kamp och vårt kära AIK tar en ny dubbel.



Lycka till!



Mvh

Signaturen Strindberg från aktieforumen.

2010-01-06 @ 21:44:04
Postat av: Strindberg

Jag såg att du har cancer i bukspottskörteln.



Det finns ett företag på Aktietorget som håller på och tar fram en behandlingsmetod. Jag är inte aktieägare men hörde deras presentation förra året.

De lät väldigt självsäkra och hade lyckade tester.

Man har provat metoden på bl a 5 st med cancer i bukspottskörteln med lyckat resultat.



Man är dock inte klara ännu. Men om inget annat fungerar så kanske det kan vara värt ett försök. Jag har dock ingen koll på om de behandlar ytterligare patienter innan deras produkt är helt klar och godkänd.



http://www.clinicallaser.se/produkten/kliniska_resultat.php



Det finns ett par presentationer på nätet

http://www.aktietorget.se/QuotesInstrumentMovies.aspx?Language=1&InstrumentID=SE0002756130

2010-01-06 @ 21:57:39
Postat av: George

Det är bara att lyssna på kroppens tutande och krävande efter pillerna....de hjälper ju oftast..



George

2010-01-07 @ 00:16:51
URL: http://georgeschottl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0