Mår helt ok idag!

Lite lustigt men natten mot i dag tisdag så sov jag så där halvdåligt man kan göra när man är nervös inför något och tvingade mig själv upp vid niosnåret för att käka frukost med tillhörande tabletthög som från i dag var toppad med lite Xeloda också, gäller att skämma bort sig själv!

Var ju ett tag sen man va på SÖS påfyllnadsavdeln men uppskattar verkligen när man kommer dit och sköterskorna säger "Hej kul och se dig" vilket visar att de har koll helt klart!

Nu är klockan strax 20:00 och har ännu inte fått några knepiga bieffekter, det kryper lite i kroppen men äter bra och dricker bra så förhoppningsvis så slipper jag det värsta och kan va som vanligt under morgondagen.


Läser 2 st inlägg från Agne & Ingela på min blogg och kan bara säga, Fan va härligt att höra att det gått så bra för er! Älskar att läsa positiva saker! 
Sköt om er och kämpa vidare!  


jag tror att jag ska fira det där med lite glass&marräng + chokladsås :-)

påminner mig själv om att det är dags att kolla socker också.... hmm alltid är det ngt


Gokväll

Kommentarer
Postat av: Lasse

Gött att läsa !

2010-04-20 @ 22:23:09
Postat av: Lasse

å vårfint har de blivit på bloggen också !

2010-04-20 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0