Jag fattar inte riktigt

Jag måste vara trög, eller så är det kroppen som inte fattar riktigt....  Doktorn har sagt att "det ser bra ut" efter senaste röntgen.
Nånting kopplar inte riktigt för jag får lite mer ont hela tiden, även fast vi höjt smärtplåster i 2 omgångar till i princip dubbeldos och nervsmärtemedicinen med 25% ca ÄNDÅ så smyger sig värken på dag ut och dag in.

Slog någon form av rekord i att sova nu i Påskhelgen där jag i princip somnade på påskdagen vid 8 tiden på kvällen sov sen bort hela annandag påsk och vaknade "trött" vid 9 snåret Tisdag morgon, allt pga en malande värk i mage och ryggslut.


Nyss tagit lite extra värktabletter och de lär jag bli trött av inom 30 min så bäst vi säger sov gott!

Kommentarer
Postat av: thomasine

hej johan,



jag har just läst hela din blogg efter att ha fått kontakt med din fru nina. jag bloggar också o du o jag har fått samma diagnos. jag fick min precis före jul o är nu på tredje behandlingslingscykeln med gemzar. tack för att du skriver! jag har just börjat våga läsa andras bloggar, men min syster har läst o berättat om dig tidigare o vi har lärt oss saker av det du skrivit. hoppas du slipper det onda snart. jag har själv just haft mer ont i två veckor fått gå upp i dos (tar oxycontin). det onda gör mig rädd, mkt tröttare, sämre på alla sätt så det bästa är nog bara att höja. hej o heja dig o oss från thomasine

2010-04-07 @ 23:21:43
Postat av: Jessica Ö

Märkligt. Hoppas verkligen att det ger med sig och att du kan njuta av vår och värme istället för att behöva sova!

Kram!

2010-04-09 @ 21:32:44
Postat av: //VidSidanAvCancer

Det var trist att läsa att du inte får bukt på värken när allt ser så bra ut i övrigt (under rådande omständigheter)..

Håller tummarna att det vänder snart om inte annat så gör det säkert det nu när vårsolen gör sitt antågande på allvar, om inte det skulle räcka är det ju en del lyckostar som drar till varmare härliga breddgrader inom kort.. som Mallis eller hur var det? ;).

Kämpa på o se till att få ordning på värken, håller tummarna.



P.s Låt Sessan ha hand om elvispen när det vankas bakning därhemma igen :)! D.s



2010-04-10 @ 00:51:51
URL: http://www.vidsidanavcancer.blogspot.com
Postat av: Agneta

Hoppas du får bukt med din värk. Tyvärr är det ju en biverkan, vilket dock inte hjälper särkilt mycket att veta. Din klubbtillhörighet stämmer inte med min, men jag tänker följa din blog ändå. Styrkekramar till dig och din familj.

2010-04-13 @ 10:04:32
URL: http://agnla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0