veckan som gick.

Har varit lite dålig på att skriva under veckan men efter några oroliga SMS från kompisar så får jag försöka samla ihop veckan som var.

Måndagen var som bekant vikt för veckodosen på SÖS och taxin beställd till 08,30.
Tror ni det kom ngn bil på utsatt tid? nixpix självklart inte men ca 20 minuter sen så dyker en 020 bil upp på 2 hjul och när jag väl satt mig i bilen så är det också ganska självklart gasen i botten vilket fick mig att lite "snällt" tala om att vi var på en 30 sträcka vid vår lokala skola,därefter fick jag i lugn och ro läsa bok hela vägen till SÖS. 
Efter besöket på SÖS så passade jag på att trycka i mig en Kebabtallrik till Lunch innan jag begav mig hemåt och fick då äran att åka med samma härliga Taxibolag igen och även denna gång be dem lugna ner sig lite för att inte köra ihjäl mig,hamnar alla idioter hos 020 eller vad har de för kriterier när de anställer folk? 

Tisdagen,en total krashlandning! dels dålig av behandlingen och sen även få läsa att Patrick Swayze gått bort efter att ha kämpat i 20 månader mot sin Cancer i Bukspottkörteln,detta fick tankarna att snurra ordentligt och även om jag visste sen tidigare att vi kämpade mot samma sjukdom så berörde bortgången mig hårt och allt blev verkligt på något sätt,svårt att beskriva och sätta ord till dessa känslor.
R.I.P. Patrick Swayze!http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo

Onsdag.
Frugan och jag hade sen tidigare planerat att åka in till stan och titta på Sommaren med Göran och samtidigt äta en god lunch, tyvärr så blir det ju inte alltid riktigt som man tänkt sig då jag på förmiddagen får besked om att en av min mors bästa vänners man drabbats av samma läskiga Cancer som jag med spridning i lever och lungor, VAD ÄR DET SOM HÄNDER??
Som om det inte var tillräckligt med mitt skit så skall också andra i bekantskapskretsen drabbas av samma jävulskap.
Hur som så begav vi oss in till stan och bockade av lunch och bio, maten smakade sådär och filmen var ok men lite lätt uppskriven om jag får säga mitt.
Frugan skulle senare iväg på en gruppträff för personer i samma situation så jag beställde färdtjänst hem och får självklart en bil från 020 och det blev ju inte humöret bättre av.....

Torsdag Fredag har egentligen bara passerat, dock så har jag varit väldigt trött men beror nog på att jag inte sover riktigt bra då tankarna fladdrar omkring i knoppen hela tiden,är väl lite korkad men kollade Dirty Dancing på SVT under sen Fredagkväll och det blev ju inte saker och ting bättre av direkt,självplågeri i dubbel bemärkelse.
Vem trodde att den rullen skulle få mina tankar att snurra för 10 år sen? SJUKT!


Kommentarer
Postat av: Michel

Tung vecka... =( Hoppas på en bättre kommande!

2009-09-20 @ 12:20:08
Postat av: Åsa G

Hua.. Kram kram kram!

2009-09-20 @ 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0