Vaccin eller inte

Har ju "turen"att hamna i förturskö när det gäller massvaccinering som nu skall göras på alla i Sverige, har dock tvekat fram och tillbaka om jag ska ta detta eller ej, det finns ju en "viss" risk att det blir bieffekter och jag gillar helt enkelt inte ngt som man inte kan kontrollera riktigt, är det media som satt troll i knoppen på en tro med sina braskande rubriker om att folk bara kan gå baklänges eller i värsta fall dör på kuppen.

Blev uppringd av en Doktor nu på morgonkvisten som abslut tyckte jag skulle ta detta, helt beroende på att jag var i den situation jag är i och att jag har barn på dagis som verkar räknas som små smittobomber som kutar omkring så under eftermiddagen kommer de förbi med sprutan i högsta hugg och sen får vi se vad det leder till.



iofs fortfarande osäker..

Kommentarer
Postat av: Jessica Ö

Jag har hört att man får ont i armen efteråt, och du ska väl på fotboll? Kan bli svårt att klappa i takt och hötta med näven då...

2009-10-27 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0