Börjar komma på plats.

Så där ja, nu börjar bitarna falla på plats efter min lilla flytt från Aftonbladet's blogg som jag tyckte saknade en del möjligheter för mig att beskriva mig och min familj såvida man inte gjorde det i ett blogginlägg som efter ett tag hamnar lååååångt ner.
Förövigt en bra dag att pilla med dessa prylar då regnet öser ned ute, hade tänkt att klippa gräsmattan men den får väl växa till sig lite till.
Dagens stora problem börjar också närma sig med stormsteg, lunchen! skall man ta ett snack med Felix eller Findus tro?

Familjen var ju på utflykt till storstan igår,dels för att bunkra kaffekapslar men även bara för att komma iväg lite.
 4-5 timmar på stan tar tyvärr på kroppen och orken vilket gjorde att jag hade ont i natt , kändes som killen i magen höll på att bygga om lite,hoppas han inte vill ha mer plats utan nöjer sig med mindre!
Somnade sent, eller tidigt om man så vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0